fbpx
Fri Fragt over 400 kr     Prisgaranti    Ingen binding og fri fragt på vores smagekasser    

Find svar på dine spørgsmål

Vi er et par glade Gin&Tonic entusiaster, der driver en Gin&Tonic klub.

Vores mål er at gøre dig til ekspert, ved at give dig muligheden for at udforske en verden af gin på en økonomisk måde! Hvis du vælger at blive en del af fællesskabet får du en ny og spændende Gin&Tonic boks hver måned. Boksen indeholder altid 2 miniature gins á 5 cl og to unikke tonics eller mixers til at blande den perfekte G&T med.

Vi synes at idéen med smagsprøverne var en god idé, fordi vi manglede muligheden for at smage mange forskellige gin, tonics og mixere uden at skulle betale flere tusind kroner på mange forskellige flasker. Vi fokuserer på at give dig noget nyt og spændende, som vi tror du vil synes om. Vi prøver, så vidt muligt, at tilbyde noget du ikke har smagt før, noget som udvider din gin-horisont og giver dig inspiration til nye smagsoplevelser og drinks-kombinationer.

Ud over de 2 gins og 2 tonics/mixere sørger vi for at du får lidt ekstra med i form af eksklusive medlemsrabatter på hele flasker gin, tonics, garnish, diverse tilbehør og meget mere. Derudover får du mulighed for at deltage i gin-konkurrencer hvor du kan vinde spændende gin-præmier!

Prisen er 149 kr pr. måned for smagekassen og 249 pr. måned for delekassen (du kan sagtens bestille delekassen hvis du ønsker dobbelt op på Gin&Tonic til dig selv). Medlemskabet inkluderer den månedlige smagekasse, levering, medlemsrabatter på alt i vores butik, adgang til eksklusive tilbud, et gin forum hvor du kan dele dine fantastiske gin-kreationer, opskrifter, inspiration og meget mere!

WeDoGin smagekassen indeholder 2 x smagsprøver på gin (normalt 5 cl hver) og 2 x tonics / mixers (normalt 200 ml hver), et hæfte indeholdende information om indholdet i kassen, anbefalinger til perfect serves, adgang til specielle medlemspriser på webshoppen og der vil som regel også følge en “månedens overraskelse” med!

Vi tilstræber, at hver kasse indeholder 2 forskellige gins, nogle gange fra samme gin-destilleri og to forskellige tonics / mixere, normalt fra samme mixerfirma. Nogle gange vil et firma kun have 1 gin eller 1 tonic, og det kan derfor forekomme at vi inkluderer 2 af samme flaske i din månedlige boks. Hvis vi inkluderer 2 af samme gin, har vi 2 forskellige mixere. Hvis vi har 2 af samme mixer, har vi 2 forskellige gins. Dette sikrer, at du altid har en række forskellige G&T’s at prøve, og glem ikke at en anden garnering eller blander kan gøre hele forskellen! Det meste af tiden har du 4 helt forskellige produkter at prøve.

Vi sender smagekassen/delekasen en gang om måneden. Vi lukker ned for tilmeldinger d. 27 i hver måned hvor du så modtager smagekassen 3-5 hverdage efter. 

Vi elsker at arbejde med alle slags mærker, både de mindre gins du måske aldrig har hørt om, men også dem du måske har hørt om men sandsynligvis ikke har prøvet endnu. Vi gør det også muligt for dig at prøve nye tonics og mixere, for at sikre at du finder din perfekte G&T.

Klubmedlemskabet fungerer ud fra en månedlig betaling, som bliver trukket i starten af hver måned i forbindelse med afsendelse af kasserne. Vi trækker ikke pengene før vi har sendt kassen. Hvis du køber individuelle kasser, flasker eller gaver, opkræver vi dig også først ved afsendelse af ordren. Vi leverer indenfor 3-5 arbejdsdage. Se desuden vores generelle handelsbetingelser her.

Hvis du tilmelder dig inden d. 27. i måneden modtager du din første smagekasse i starten af næste måned. Tilmeldinger efter d. 26. vil blive opkrævet og sendt måneden efter. Men er du ivrig efter at modtage din første smagekasse med det samme, så husk at du altid kan bestille en af vores tidligere måneders smagekasse på vores webshop og få den leveret inden for 3-5 arbejdsdage! (Specialpris til hele flasker medfølger dog ikke i tidligere måneders smagekasser)

Tilmelding

Opkrævning

Afsendelse

1-26 i måneden

Ved afsendelse af kassen

Ca. 1-3 hverdag i ny måned

27-31 i måneden

Ved afsendelse af kassen

Ca. 1 måned efter tilmelding

Eksempel

Tilmelding

Opkrævning

Afsendelse

26. Juli

31. Juli

31. Juli

28. Juli

31. August

31. August

Vi hader skjulte gebyrer og betingelser, derfor kan du hos os altid afmelde og ændre på din abonnementsperiode.

Du er er med andre ord i fuld kontrol over dit medlemskab. Vi har dog nogle generelle retningslinjer ift. opsigelsesvarsel osv., som du kan læse mere om i vores handelsbetingelser her.

Har du fået en smagekasse som gave kan du i perioden (3, 6 eller 12 måneder) ikke få refunderet beløbet, men værdien kan bruges til at købe andre varer i vores butik i stedet for det månedlige medlemskab. Hvis du ønsker at ændre din gave, så kontakt vores kundeservice på Gin@WeDoGin.dk

Du er velkommen til at afmelde dit abonnement til enhver tid.

For at gøre det skal du blot besøge din kontoside og afmelde abonnementet herfra, men tag venligst kontakt til vores kundeservice først for at vi sammen kan se om vi kan løse dit problem inden.

Bemærk venligst, at hvis du vælger at ændre eller afmelde dit abonnement den aktuelle måned, og boksen allerede er afsendt, vil vi kræve varen tilbage for at refundere betalingen for den pågældende måned. Tilbagelevering sker for egen regning.

Ja! Tjek vores gaveside for vores forskellige muligheder.

Vi sender et digitalt gavekort via e-mail som efterfølgende indløses via en kode.

Du kan bruge din gavekode til alt i vores webshop. Når du har valgt de produkter du ønsker at købe, anvender du koden ved checkout og så klarer vi resten!

Gå ind på WeDoGin.dk og opret dig som medlem. Ved oprettelsen kan du vælge “Brug gavekode” og din konto vil herefter blive aktiveret med det samme.

Du kan ændre din adresse, kode, betalingsoplysninger og andre kontooplysninger på din kontoside. Hvis du har brug for hjælp så kontakt venligst vores kundeservice på Gin@WeDoGin.dk.

Hvis din månedlige betaling mislykkedes (muligvis på grund af utilstrækkelige midler, et udløbet kort eller dit kort afvist af banken på grund af svindelbeskyttelse), så gå ind på din kontoside og opdater dine betalingsoplysninger eller kontakt vores kundeservice på Gin@WeDoGin.dk. Dine varer vil afvente dine nye oplysninger inden de bliver afsendt.

Hvis du ønsker at få refunderet en ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på Gin@wedogin.dk. Vi skal bruge kassen returneret i den originale emballage, hvis refusionen ikke skyldes skade / tab. Vi garanterer ikke refusion for nogen ordrer uanset årsagen til det. Alle refusioner er efter vores skøn. Eventuelle åbne flasker kan ikke returneres.

Hvis du ønsker at få refunderet en ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på Gin@WeDoGin.dk (skriv venligst ordrenummer i mailen til os). Vi skal bruge kassen returneret i den originale emballage, hvis refusionen ikke skyldes skade / tab. Vi garanterer ikke refusion for nogen ordrer uanset årsagen til det. Alle refusioner er efter vores skøn. Eventuelle åbne flasker kan ikke returneres.

Fandt du ikke et svar?
Udfyld formularen nedenfor